Aquest és el blog de la SAME de la UEC de Barcelona. Es tracta de publicar piades, comentaris, noves ressenyes, itineraris.... I tot allò que cregueu interessant de publicar.

SAME + Normal a la Monja

Tafanejant per la pàgina de ressenyes www.kpujo.com ens va sortir aquesta via a la cara oest de La Monja. Buscant als llibres de ressenyes i per internet no trobaven gens d'informació cosa que va encuriosir-nos. Si no es digués SAME potser no hauríem decidit anar-hi, però el nom ens cridava així que...

Ressenya

Aproximació: des de Can Massana ens dirigim al refugi Vicenç Barbé. Des d’allà agafem el camí que va cap per la Canal Ampla. Al peu de la Sense Nom trobarem un camí a mà dreta (marques blaves) el seguim i passada la Nina ens dirigim cap al coll que formen el Lloro, el Bisbe i la Monja. Un cop allà anem baixant pel costat de la paret fins a trobar el peu de via.

Material: 7 cintes exprés i una alien groc per la via normal.

Equipació: trobarem la via completament equipada amb parabolts.

Descens: des del cim fem un ràpel de 40m per l’esquerra de la mateixa via.

Observacions: via molt poc repetida, tot i que la roca no es dolenta haurem de vigilar i no hi ha cap pista de per on hem d’anar. Depen de la nostra intuició/sort el grau pot variar.

Descripció:

L1: primer llarg completament equipat. Tot i no estar lluny com per patir cal fer passets entre seguros. La roca seria molt bona sinó fos pel poc pas de cordades. 30m

L2: la ressenya original ens marca anar a buscar un merlet en travessa cap a l’esquerra. El merlet es veia pero no ho vam veure gens clar i vam tirar cap amunt per la “fissura” que forma el coll de la Monja. Trobarem un espit de camí. Fem reunió en un abre al peu de la normal. 20m
Segon llarg
L3: l’ultim llarg pertany a la normal de la Monja, un IV+ amb roca a controlar on podrem posar un alien groc abans de fer la sortida al cim per si les mosques. 20m.
Últim llarg

Foto de cim

Jordi Mena ha dit...

Hola nois enhorabona deu ser de les poques repeticions que te la via.
La vam obrir ja fa molts anys l'enric Albelda i jo Jordi Mena del Same de la uec de barna.