Aquest és el blog de la SAME de la UEC de Barcelona. Es tracta de publicar piades, comentaris, noves ressenyes, itineraris.... I tot allò que cregueu interessant de publicar.

SAME i SIM per Ordesa preparant els campaments

Un grup de monitors d'iniciació conjuntament amb dos membres de la secció de la SAME, han realitzat una travessa pel parc Nacional d'Ordesa i Monte Perdido per tal de supervisar el recorregut de les travesses dels diferents grups d'iniciació que duran a terme en els campaments UEC Barcelona la segona quinzena de juliol.

El dijous dia 14 vàrem sortir de Barcelona a mig matí i ens vam dirigir a Torla on vàrem deixar el cotxe per agafar un autobús direcció a la pradera d'Ordesa. Un cop allà vam agafar la Senda de los Cazadores per arribar a Goriz donant una volta.

Després de bivaquejar en una freda nit el divendres varem culminar el cim del Monte Perdido baixant després per la cara Nord on vàrem gaudir d'una desgrimpada molt distreta, acabant al refugi del Tucarroya.

Dissabte amb les primeres llums varem descendir per la canal ben gelada per després saltar a un coll per baixar fins al Circ de Gavarnie.

Un cop allà ens vàrem dividir uns, direcció al cim del Taillon passant pel refugi de Serradetes i després arribat a Sant Nicolas de Bujaruelo. Els altres dos van dirigir-se fins al coll de Bujaruelo i baixant cap a Sant Nicolas per anar a buscar el cotxe.

Una gran Travessa amb uns paisatges magnífics i molts metres de desnivell.