Aquest és el blog de la SAME de la UEC de Barcelona. Es tracta de publicar piades, comentaris, noves ressenyes, itineraris.... I tot allò que cregueu interessant de publicar.

Yin - Yang al Montgròs

Via maca que aprofita la gran placa de la dreta de la coneguda Griviola Bella després de la Chop Suey. Tot i que les xapes a vegades no són als llocs més adients com es diu en d'altres blogs, via del tot recomanable.
Ressenya de la via.

Equipament: tots els llargs estan equipats amb burils, alguns semblen en bon estat i d'altres estan bastant rovellats.

Material: 13 cintes i alguna vaga i friend mitjà pel primer llarg.
Aproximació: nosaltres la vam fer desde Santa Cecília. Agafem el cami de l'arrel cap a Can Maçana i ens desviem cap al Coll del Migdia. Un cop al coll baixem per la Canal del Migdia fins a arribar a una pedra que forma una baumeta amb una pintada que indica la Paret del Montgrós. Després d'un tram de corda fixa, amb més intuició que camí arribem fins a peu de via.
Descripció: via 100% plaquera amb el grau apretat. Els burils no son excesivament lluny però de vegades costen de veure. El segon llarg, on hi trobem uns quants maillons, és obligat i dur, és on hi ha el filtre de la via. Tot i això, és millor no relaxar-se massa després d'acabar-lo ja que els dos llargs seguents també cal escalar-los.
La roca és molt bona en tot el recorregut, però en quatre ocasions ens van quedar bolos i pastilletes a les mans. Potser perquè es repeteix més aviat poc?

Al vertical 2n llarg, ambient inmillorable.
Descens: des del cim de Montgròs anem a buscar el camí que ens retorna a la Canal de Migdia